Algemene voorwaarden
Wij zijn:
Carolou BV met maatschappelijke zetel te Fazantendal 37 1910 Berg, met BTW nummer BE0803014401.Met vestigingen Huidevettersstraat 7 2800 Mechelen, Lakensestraat 160 1000 Brussel, en Groenstraat 1 3190 Boortmeerbeek.
Met als handelsnaam “Ko”, hierna zo verder genoemd.
Bereikbaar via het e-mailadres: Ko@dewaxbar.be
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op iedere overeenkomst tussen Ko en haar klant. Deze algemene voorwaarden worden geacht door de klant aanvaard te zijn door het enkele feit van de door hem/haar gemaakte afspraak.
DEEL 1: Algemene voorwaarden Wax
Artikel 1 – Tijdigheid
Kom tijdig naar je afspraak. Ben je te laat? Dan nemen we contact met je op om te kijken wat er mogelijk is. Per bijkomend kwartier dat je te laat komt wordt er 5 euro extra aangerekend. Indien het niet meer mogelijk is voor ons om de geplande behandeling in de resterende tijd uit te voeren zal je een nieuwe afspraak moeten maken. Je kan hiervoor geen terugbetaling krijgen.
Artikel 2 – Voorbereiding voor afspraak
Gelieve je 2 weken voor je afspraak niet meer te scheren. Heb je toch geschoren? Dan krijg je voor de gemaakte afspraak geen terugbetaling en dien je een nieuwe afspraak te maken.
Twijfel je of je haren lang genoeg zijn? Contacteer ons gerust. Je kan steeds tijdig je afspraak nog wijzigen. Zie verder artikel .
Heb je tussen je afspraken geschoren? Dan dien je een Brazilian long time te boeken. Heb je toch een gewoon tijdsslot ingeboekt? Dan wordt de bijkomende kost op dat moment in rekening gebracht.
Artikel 3 – Boeking en betaling
Boekingen gebeuren online via het boekingssysteem en je betaalt bij hetinboeken het volledige bedrag op voorhand. Ko heeft het recht dit bedrag in te houden in geval van een no show of annulatie minder dan 48 uur op voorhand.
Indien je afspraak geannuleerd of verplaatst werd tot 48 uur voor de behandeling, dan zal het betaalde bedrag mee verplaatst worden naar een gemaakte nieuwe afspraak. Indien tijdig wordt geannuleerd, doch nog geen nieuwe afspraak werd ingepland, dan kan de voorafbetaling gebruikt worden voor een toekomstige afspraak of kan het worden doorgegeven aan een ander persoon.
Betaalde bedragen blijven 12 maanden geldig na ontvangst. In geen geval zullen reeds gedane betalingen worden terugbetaald.
Artikel 4 -Annulatie of wijziging afspraak
Je kan je afspraak steeds kosteloos annuleren of verplaatsen tot 48u voor de afspraak (via je eigen account op het boekingssysteem Salonkee). Als je niet komt opdagen op de afspraak is dit een no-show en kan je geen terugbetaling vragen.
Een afspraak kan niet gewijzigd worden op het moment zelf, de geboekte of een bijkomende behandeling worden in rekening gebracht
Artikel 5 – Ziekte
In geval van ziekte word je 1x gevrijwaard als Ko de avond voordien of vroeg in de ochtend zelf verwittigd wordt. In het geval één van de medewerkers van Ko ziek zou zijn word je zo snel mogelijk verwittigd en proberen wij een alternatief moment aan te bieden. Lukt dit niet dan blijf je je tegoed behouden om een eigen afspraak in te plannen. Je kan geen terugbetaling vragen.
DEEL 2: Algemeen voorwaarden laser
Artikel 1 – Tijdigheid
Kom tijdig naar je afspraak. Ben je te laat? Dan nemen we contact met je op om te kijken wat er mogelijk is. Per kwartier erbij wordt 5 euro extra aangerekend. Indien het niet meer mogelijk is voor ons om de behandeling in de resterende tijd uit te voeren zal je een nieuwe afspraak moeten maken. Je kan hiervoor geen terugbetaling krijgen.
Artikel 2 – Voorbereiding voor afspraak
Gelieve voor elke afspraak ons online informed consent en de bijhorende vragenlijst in te vullen. Je dient geschoren te komen naar je afspraak. Is dit niet het geval dan dien je je afspraak te verzetten en wordt de huidige afspraak wel aangerekend.
Artikel 3 – Boeking en betaling
Je kan je afspraak kosteloos annuleren of verplaatsen tot 48 u voor de afspraak (verplaatsen via eigen account). Als je niet komt opdagen op de afspraak is dit een no-show en zal de volledige behandeling aangerekend worden. U zal hiervoor een betalingsverzoek ontvangen. Je kan in dat geval geen nieuwe behandeling boeken alvorens deze werd betaald.
Artikel 4- Ziekte
In geval van ziekte word je 1x gevrijwaard als Ko de avond voordien of vroeg in de ochtend zelf verwittigd wordt. In het geval één van de medewerkers van Ko ziek zou zijn word je zo snel mogelijk verwittigd en proberen wij een alternatief moment aan te bieden. Lukt dit niet dan blijf je je tegoed behouden om een eigen afspraak in te plannen. Je kan geen terugbetaling vragen.
DEEL 3 Algemene verantwoordelijkheid
Indien je je gedurende 14 dagen voor en na de behandeling (laser, wax) niet beschermt tegen de zon of gebruik maakt van de zonnebank, ligt de verantwoordelijkheid geheel bij jou en kan Ko niet aansprakelijk gehouden worden voor de eventuele gevolgen.
Indien, waar nodig, de informed consent en de vragenlijst niet naar de waarheid werd ingevuld , ligt de verantwoordelijkheid geheel jou en kan Ko niet aansprakelijk gehouden worden voor eventuele gevolgen.
Carolou BV kan geen garantie geven over de hoeveelheid haarreductie na de (laser)behandeling(en). Alle diensten van Carolou BV zijn streng geselecteerd en zorgvuldig uitgevoerd door onze medewerkers, om een maximaal resultaat te bekomen. Bij elke behandeling zijn onvoorziene reacties mogelijk. Wij bieden daarom geen garantie op het resultaat gezien dit afhangt van de biologische en variabele interactie tussen jou en de behandeling.
DEEL 4 Academie
Artikel 1 – Tijdigheid
Kom tijdig naar je opleiding. Ben je een half uur te laat? Dan nemen we contact met je op om te kijken wat er mogelijk is. Indien je reeds een groot deel van de opleiding gemist hebt kan je niet meer deelnemen aan de opleiding en wordt een andere datum met jou afgesproken. Je kan hiervoor geen terugbetaling krijgen.
Artikel 2- Model
Je neemt zelf een model mee, volgens de juiste voorwaarden per opleidingsmodule (zie website) Indien de lichaamsbeharing van je model niet voldoet aan de voorwaarden, kan je ook niet deelnemen aan het praktijkgedeelte.
Vind je zelf geen model? Laat ons tijdig iets weten via ko@dewaxbar.be en dan zoeken wij voor jou mee.
Artikel 3- Ziekte
In geval van ziekte word je 1x gevrijwaard als Ko de avond voordien of vroeg in de ochtend zelf verwittigd wordt. In het geval dat de lesgeefster van Ko ziek zou zijn word je zo snel mogelijk verwittigd en proberen wij een alternatief moment aan te bieden. Lukt dit niet dan blijf je je tegoed behouden om een eigen afspraak in te plannen. Je kan geen terugbetaling vragen.
Artikel 4 – Boeking en annulatie
De inschrijving is pas definitief na betaling op rekeningnummer BE37 0689 4897 0528. Met vermelding van naam en factuurgegevens.
Je kan je opleiding annuleren of verplaatsen tot 72 u voor de afspraak. Annuleert u later? Dan wordt uw inschrijvingsbedrag niet terugbetaald.
Artikel 5- Producten
Tijdens de opleiding wordt er gewerkt met onze producten. Je bent niet verplicht om deze aan te kopen. Koop jij tijdens de opleidingsdag, dan ontvang je 20% korting. De maand na je opleiding kan je de producten nog aankopen met 10% korting.
Artikel 6 – Opleiding
Alle opleidingen bij Ko academie worden met zorgvuldigheid gegeven door onze lesgeefsters, om een maximaal resultaat te bekomen. Echter is het van groot belang om de aangeleerde technieken verder te blijven oefenen en regelmatig bijscholing te volgen.
DEEL 5: Versie-Wijzigingen
Ko behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden aan te passen. Wijzigingen zullen steeds voorafgaand aan de inwerkingtreding ervan op deze website worden gepubliceerd. Het verdient aanbeveling om deze voorwaarden geregeld te raadplegen zodat u van deze wijzigingen op de hoogte bent. De laatste versie dateert van Oktober 2024.
Parkeren in Mechelen
Parking Inno is open van maandag - zaterdag van 9u15-18u15) (2 minuten wandelen)
Zandpoortvest (8 minuten wandelen)
Grote Markt (5 minuten wandelen)
Veemarkt (5 minuten wandelen)